Czym jest spakowane.pl?

Dołącz do naszej społeczności!

Zapraszamy do spakowane.pl! To darmowa i największa w Polsce lista lokali, która powstała w solidarności z branżą gastronomiczną, aby dać jej bezkosztowy i skuteczny oręż w kreowaniu i pobudzaniu rynku zamówień na wynos i z dowozem realizowanym samodzielnie przez restauratorów. Ideę spakowane.pl koordynuje i wspiera krytyk kulinarny Artur Michna. W jego opinii, którą podziela większość ekspertów, zamówienia na wynos i z dowozem to w trudnych czasach pandemii jedyne rozwiązanie, które może ocalić tę część polskiej gastronomii, która wciąż bohatersko działa.

Nie płać haraczu pośrednikom!

Koszty docierania do gości poprzez portale realizujące zdalne zamówienia są dla wielu lokali nie do udźwignięcia. Dzięki spakowane.pl każdy lokal może teraz pominąć pośredników oraz dotrzeć do szerszego grona odbiorców.

Cała należność z paragonu dla restauracji!

Dzięki spakowane.pl należność za cały rachunek w całości wspomaga budżet restauracji. Wszyscy wiemy, że w tych trudnych czasach to niezmiernie ważne.

Poinformuj o sobie świat! Share!

Im nas więcej, tym lepiej! Siłą spakowane.pl jest jej ogólnopolski zasięg oraz liczebność. Na nasza listę może się wpisać każdy lokal, który realizuje zamówienia na wynos i z dowozem. To nic nie kosztuje! W społecznościowym geście prosimy jedynie, abyście we wszystkich swoich mediach społecznościowych udostępnili link do spakowane.pl. To ważne dla całego projektu. Będzie on tym skuteczniejszy, im szerzej będzie się niosła informacja o jego istnieniu! „Share” to słowo klucz - bardzo ważny gest wsparcia naszego projektu z Twojej strony!

Przygotuj się na nową modę!

Inicjowana dziś masowa akcja popularyzacji zamówień na wynos może stać się nową praktyką konsumencką, gdy pandemia się zakończy. Warto wyprzedzić ten trend i już dziś zająć strategiczne pozycje.

Bądźmy solidarni. Działajmy. Przetrwamy!

MISJA spakowane.pl

Misją spakowane.pl jest stworzenie jak największej listy lokali realizujących zamówienia na wynos i z dowozem oraz dotarcie do jak największej liczby odbiorców z informacją o nich, tym samym umożliwiając nawiązanie bezpośredniego kontaktu między gościem a lokalem.